Blog

از محیط بسته خارج شوید و اطراف را بنگرید

توسط در مقالات 27 آذر 1398

این مهم است که شخصا از ماشین های مختلف بازدید کنید چه در کارخانه ی تامین کننده و چه درعملیات دیگر . یک فروشنده ی تامین کننده هم می تواند از سایت شما بازدید کند قبل از آنکه شما بدانید چه مواردی را باید از کارخانه تامین کننده بازدید کنید البته چندان شایسته نیست که به کارخانه ی تامین کننده بروید و از همه یا جزای آن بازدید کنید کارمناسبی نیست . اما آنچه مهم است این است که هنگام مذاکره با فروشندگان ،مشاوران، توزیع کنندگان بسته بندی و دیگر مصرف کنندگان نهایی این مطلب رابه خاطر داشته باشید : پرسشی که پرسیده نشود احمقانه ترین پرسش است.
سابقه عملکرد تامین کننده را بدانید
وقتی به رابطه ای بلند مدت با فروشنده وارد می شوید لازم است عملکرد آنها را بدانید وواکنش آنها را درموفقیت های مختلف بشناسید از توزیع و تست تکمیلی گرفته تا آموزش و پشتیبانی گرچه همه ی این موارد می توانند منوط به قراردادباشند امابازهم اندیشه ی شایسته ای است که بدانید فروشنده چگونه این موارد را پشت سر می گذارد اگرفروشنده را به اعمالی مجبورکنید که در حالت نرمال نمی توانند آن را به اتمام برسانند مطمئن باشید با مشکلاتی مواجه خواهید شد .
به خدمات توجه کنید آیا خدمات توکنید آیا خدمات در کشور شم انجام می شود ؟درقاره ی شما؟ آیا پششتیبانی آنلاین همه روزه درطول سال ارائه می دهند ؟ چقدر زمان میبرد که خدمات مورد نیاز شماراارائه بدهند ؟ زمان گارانتی آنها برای ماشین شما چقدر است ؟
وقتی قطعه ای از ماشین خراب شود و کار ناقص شود چگونه آنها می توانند به شما کمک کنند؟ فروشندگانی را انتخاب کنید که خدمات مکفی ارائه دهند و تکنسین های کارآمدداشته باشند .
کمپانی هایی که عملیات شفاف ندارند شمارا به اشتباه می اندازند . با دقت به جزئیات هم توجه کنید دانش پردازش به شما کمک می کند مشکلات رابرطرف کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Open chat
    سلام
    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    Powered by